Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Επίδειξη,περιγραφή,παρατήρηση και σχολιασμός φωτογραφιών

     
     Τα παιδιά ανάλογα με το σε ποια ομάδα υπηρεσίας ανήκαν(δύο ομάδες κάθε εβδομάδα)έφεραν από το σπίτι διάφορες φωτογραφίες,τις παρουσίασαν και τις περιέγραψαν (πρόσωπα,ηλικίες,τόπο,περίσταση) και όλoi μαζί τις παρατηρήσαμε  και συζητήσαμε για  τα χρώματα,πλήθος προσώπων,ρούχα,εποχή,συναισθήματα ατόμων κλπ που απεικονίζονται σ'αυτές.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόψυχα τους γονείς,οι οποίοι ενημερώθηκαν σε ειδική συγκέντρωση για την εφαρμογή του προγράμματος στην τάξη και για το πως μπορούν αυτοί να συμβάλλουν στην όσο το δυνατόν επιτυχέστερη πραγματοποίησή του ,για την ένθερμη ανταπόκριση και άψογη συνεργασία τους!!!!
Πάντα κοντά!!!!:)))














    Την αρχή όμως έκανε,μία μαθήτρια γυμνασίου και παλιά δική μου,η οποία με μεγάλη χαρά  δέχθηκε την πρόσκλησή μου στην τάξη,για να δώσει το καλό παράδειγμα:)))



  Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου αγαπημένη μου Νικολέτα,καλή πρόοδο,χαρά και τύχη να έχεις στη ζωή σου γλυκό μου!!!!!:))))  

Δεν υπάρχουν σχόλια: