Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Με λίγα λόγια ....ή και περισσότερα....:))))

                                                         Αυτά να τα λέμε,ναι ....:)))))


                            Θα το πάρεις απόφαση μικρό μου,δε γίνεται αλλιώς.....:))))

                                          Όχι όλες τις ώρες...όχι όλες τις ώρες.....:))))

                                                  Έτσι,έτσι ....και stop .....!!!!!:)))))

                                                    Και που είσαι ακόμη.....:)))))

Χωρίς να κλαις όμως......συμπληρώστε το κι αυτό βρε παιδιά....:))))

                                            Μήπως και είμαι τελικά....χμμμμ...:)))))

 Έχει ξεχειλώσει το στόμα μου λέμε πια.....:))))

                 Φτάνουν αυτά νομίζω....(αυτό είναι που λένε σε περνούν από κόσκινο)...:)))


             Για το χατήρι της και με πολύ προσπάθεια βεβαίως βεβαίως......:)))))  

                       Πες τα χρυσόστομε.......:))))) 

                       Ουδέν σχόλιον......Δεκτό κι αυτό,αλλά με βάζει σε σκέψεις...:))))))

                                  Κι εμένα μου αρέσει γλυκό μου και σας αγαπώ!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: