Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

'Αλλη μια πρόταση της φίλης μου Αρτεμισίας:kάρτα-δώρο για τον παππού και τη γιαγιά !!!!!!!!!!

Σήμερα κάναμε μια συζήτηση  στην ''παρεούλα''για το πως θα περάσουμε στις γιορτές που θα πάμε και τι θα κάνουμε....Ανάμεσα λοιπόν στα υπόλοιπα που ακούστηκαν ήταν και το εξής που με ''βόλεψε''και πολύ βεβαίως για να οδηγηθούμε εκεί που ήθελα:εμείς θα πάμε στον παππού και στη γιαγιά να φάμε και θα μας δώσουν και τα δωράκια μας!!!!!!!!!!χαχαχαχαΤο παιδικό μυαλό που αλλού;;;;; στο παιχνίδι ...και στα δωράκια.....ευτυχώς !!!!!!!!!!!Και κουβέντα στην κουβέντα καταλάβαμε ότι είναι πολύ ωραίο να δέχεσαι δώρα αλλά είναι εξίσου όμορφο και ίσως και περισσότερο .....να χαρίζεις!!!!!!Τότε λοιπόν πρότεινα στα παιδιά να φτιάξουμε -μόνο αν κι εκείνα το ήθελαν -μία κάρτα -δώρο για τον παππού και τη γιαγιά τους, τους εξήγησα πως κι εμένα κάποια φίλη  ,μου έκανε αυτή την πρόταση-δώρο και τους την έδειξα.



Και περιττό να πω ,πως η πρόταση έγινε δεκτή με ζητωκραυγές!!!!!!!!!!!Πάμε λοιπόν .....  
Διάλεξαν  κορδέλες.....

                                                        κι άρχισαν τη δουλειά.........

       (τα ξυλάκια είναι ...καλοκαιρινοί θησαυροί δικιάς μου συγκομιδής και θέλω να ομολογήσω πως........χάρηκα πάρα πολύ που χρησιμοποιήθηκαν με αυτό τον τρόπο!!!!!!!!)



                      ........προσθέτοντας όπως πάντα τη δική τους προσωπική ''πινελιά''!!!!!!!!!!!!!!




Σ'ευχαριστώ Αρτεμισία μου γι άλλη μια φορά μέσα από την καρδιά μου !!!!!!!!!Να είσαι πάντα γερή,χαρούμενη και δημιουργική !!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: