Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Παγκόσμια ημέρα των ζώων...Μια αλλιώτικη ''βάφτιση''.

4 Οκτωβρίου ,Παγκόσμια ημέρα των ζώων σήμερα κι αφού φέτος ''πέφτει'' Σάββατο ,ασχοληθήκαμε με το θέμα στην τάξη,χθες.Είδαμε σχετικές  φωτογραφίες ,συζητήσαμε για τη ζωή τους,την τροφή,τα σπίτια ,την φροντίδα τους ,για τη χρησιμότητά τους για τον άνθρωπο.Διάβασα στα παιδιά το ποίημα του Ι.Πολέμη ''Τα ζώα'' και σε ατομικό φύλλο εργασίας ζωγράφισαν ότι αυτό τους ενέπνευσε.Κατόπιν τους ρώτησα ποιο ζώο τους αρέσει και αγαπούν περισσότερο και ακολουθούν κάποιες απαντήσεις τους :
Ο σκύλος μας ο Μπεν,το σκυλάκι μας η Σισσυ,η γάτα της γιαγιάς μου η Ασπρούλα,ο Scooby doo,o Τρικεράτοπας(δεινόσαυρος),το άλογο του παππού μου ο  ''Δυνατός''.Ώσπου σηκώνει ,ένα κοριτσάκι δειλά δειλά το χέρι και μας λέει : το σκυλάκι που έρχεται στην αυλή του σχολείου  ,αλλά δεν ξέρω πως το λένε....



-Ξέρει κανένας το όνομά του ,τους ρώτησα κι αφού απάντησαν αρνητικά, θυμήθηκα την πρόταση της καλής μου συναδέλφισσας και φίλης Κας Σταματούλας η οποία πριν λίγο καιρό μου πρότεινε να το ονομάσουμε ''Υπακοή'' επειδή ήταν πολύ ''υπάκουο''μοντέλο φωτογράφισης!!! .....Αφού λοιπόν έκαναν και τα παιδιά τις προτάσεις τους ,ακολούθησε ψηφοφορία και πλειοψήφισε τελικά το όνομα ''Ροκούλα''! 





Σταματούλα μου....... ''η πλειοψηφία κερδίζει''.Οπότε δεν πιστεύω να σε πειράζει που θα το φωνάζουμε Ροκούλα......Τώρα αν θα ακούει σ'αυτό το όνομα δεν ξέρω.......... Θα φανεί με τον καιρό............






Πάντως Σταματούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ , για την πολύ ωραία πρότασή σου!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: