Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Η δραστηριότητα αυτή άρχισε μέσα Οκτώβρη και διήρκεσε περίπου δύο εβδομάδες.Είχε ως σκοπό την κοινωνικοποίηση των παιδιών και στόχους την ενίσχυση συνεργασίας παιδιού και γονέα για ένα σκοπό,τη σύνδεση στη συνείδηση των παιδιών σχολείου και οικογένειας ,τη συνειδητοποίηση από μέρους τους του ότι ανήκουν και σε μια άλλη ομάδα εκτός της οικογένειας τους-αυτή του σχολείου-,την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησής τους,την παραγωγή προφορικού λόγου και την έκφραση των συναισθημάτων τους.
Αρχικά έδωσα λοιπόν σε κάθε παιδί μία χαρτοσακούλα μ'ένα σημείωμα για το γονιό που περιέγραφε τα παραπάνω και ζήτησα να την διακοσμήσουν  μαζί με το παιδί τους όπως θέλουν, κάθε παιδί να βάλει  μέσα τρία ή τέσσερα αγαπημένα  του αντικείμενα  από το σπίτι και να τη φέρει στο σχολείο για να τα παρουσιάσει στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.Όλα τα παραπάνω τα συζητήσαμε και με τα παιδιά πριν πάρουν τις χαρτοσακούλες.Γονείς και παιδιά ομολογουμένως εργάστηκαν με πολύ μεράκι για τη διακόσμηση  και τους αξίζουν πολλά μπράβο!!!!!!
Στις πρώτες παρουσιάσεις βεβαίως τα παιδιά  ήταν κάπως διστακτικά όπως ήταν αναμενόμενο,αλλά στην συνέχεια ''λύθηκαν''και πιστεύω πως η δραστηριότητα γενικά πέτυχε κατά πολύ τον στόχο της. 
Και η παρουσίαση λοιπόν αρχίζει!!!!!!!!!!
''Η αγαπημένη μου ζωγραφιά!''

''Η αγαπημένη μου κούκλα.......

και το αγαπημένο μου βιβλίο.Θέλετε να σας το διαβάσω;''

''Αγαπώ την οδοντόβουρτσά μου.......

....αλλά μάλλον πιο πολύ αγαπώ την μπέρτα μου!!!''

''Φοράω την αγαπημένη μπέρτα του Batman και σας δείχνω την μπάλα μου!!!''

''Αυτό είναι το αγαπημένο μου DVD,επειδή ......μ'αρέσει πολύ!!!!!!!!!''

''Αυτή είναι η μπαλίτσα που μου πήρε ο μπαμπάς!!!!!''

''Είναι τα αγαπημένα μου λαχανικά..........



και το φόρεμα που μου πήρε η νονά μου!!!!!Όμορφο δεν είναι;''

''Η άμαξα της Barbie.Μου την πήρε η μαμά.Μ'αρέσει γιατί είναι φουξ!!!!!!!!'' 



''Αυτό είναι το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι..........

κι αυτός ο υπολογιστής που λατρεύω!Αν πατήσεις εδώ θα.......''

''Η νταλίκα μου......................



και τα αγαπημένα μου αυτοκινητάκια!!!!!!!!!!!!!''

''Αγαπώ το άσπρο αρκουδάκι μου,αλλά η αδελφή μου κυρία ,μου το παίρνει και μετά........''



''Η αγαπημένη μου κούκλα ,έχει ροζ φόρεμα ,ξανθά μακριά μαλλιά.....'

και το φόρεμα που μ αρέσει πιο πολύ απ'όλα μου τα ρούχα!!!!!!!!!''

''Το αγαπημένο μου μαξιλάρι για να κοιμάμαι........

και ....Ο ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΜΟΥ!!! ΓΟΥΑΙΙΜΜΜ!!!!!!

''Η μπασκέτα που παίζω μπάσκετ με τον αδελφό μου και τον κερδίζω,
γιατί εγώ είμαι ΠΑΟΚ κι αυτός είναι..........'' 

και το κόκκινό μου cabrio!!!!!!ιιιιιιιιαααααγκκκκκκκ!!!!!''



''Το κίτρινο μπαλάκι μου.........

και.........περιμένετε.......περιμένετε λίγο,θα το βρω είπα.......

.......νάτο !!!!!Το αυτοκινητάκι το μαύρο που μου πήρε ο παππούς από το πανηγύρι και......

''Είναι ο αγαπημένος μου πράσινος τερατόμορφος που ρίχνει φωτιές από το στόμα και.........''

''Το αγαπημένο μου τεράστιο παζλ,το βάζεις στο πάτωμα και το φτιάχνεις!!!!''

''Το αγαπημένο μου σκυλάκι.......Θέλω ένα αληθινό αλλά η μαμά δε μ'αφήνει και εγώ της λέω..........''

''Το φανάρι μου που έχει και φώτα,πράσινο ,πορτοκαλί και κόκκινο''

''Η αγαπημένη μου Χιονάτη.........''

''Η αμαξάρα μου!!!!!!μπρντττ,μπρνττ...!!!!!!''

''Κυρία θα βγάλω κι εσένα μια φωτογραφία!Μόνο εσύ θα μας βγάζεις;!!!!!!!!''

''Σ'αρέσει;;Έλα πάρτο για λίγο να το παίξεις!!!!!!'' 

Αγγγκκκ,αγγγκκκ έρχεται η αυτοκινητάρα μου!!!!!!!
Σ'αυτό το σημείο θα΄θελα να ευχαριστήσω πολύ τους γονείς που ανταποκρίθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις προσδοκίες μου και περισσότερο τα αγαπημένα μου παιδιά που κατάφεραν γι άλλη μια φορά να με γυρίσουν πίσω και να μου θυμίσουν πολλά δικά μου αγαπημένα!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: